Новий телеканал Козака-Медведчука після години супутникового і кабельного мовлення перейшов на YouTube

16:05 27 лютого 2021 р.

Телеканал «Перший незалежний», який придбали журналісти підсанкційних телеканалів «112 Україна», ZIK та NewsOne, мовив тільки одну годину.

Як повідомила агенція УНІАН, пише Zaxid.net, «Перший незалежний» відключили від супутника, а тепер відключають у кабельних мережах. Журналісти, які працюють на медіахолдинг Тараса Козака, знову перейшли на YouTube.

Секретар РНБО Олексій Данілов на брифінгу 26 лютого заперечив вплив його відомства на це рішення.

«Те, що стосується ситуації з супутниками й іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого стосунку», – пояснив Данілов.

Телеканал «Перший незалежний» запустили в ефір о 18:00 за київським часом у п’ятницю, 26 лютого. Як повідомили представники медіахолдингу в коментарі ЗМІ, «Перший незалежний» об’єднав ZIK, NewsOne та «112 Україна», які перебувають під санкціями України через загрозу національній безпеці.

Офіційно власниками львівського каналу «Перший незалежний» 23 лютого стали працівники медіахолдингу народного депутата від «Опозиційної платформи – За життя» Тараса Козака, який є бізнес-партнером кума президента Росії й нардепа від ОПЗЖ Віктора Медведчука. Зокрема, в каналу змінився власник: ним стало ТОВ «Медіахолдинг Новини», створене 18 лютого 100 працівниками «каналів Медведчука».

За інформацією «Детектора медіа», керівником ТОВ «Тайм Медіа», яке продало львівський канал «Перший незалежний» працівникам підсанкційних каналів, став менеджер медіагрупи Тараса Козака Павло Єгоричев. Він також є директором ТОВ «Новий формат ТВ» та головою у ТОВ «ТВ Вибір», які входять до складу медіагрупи Козака. Зокрема, ці ТОВ володіють ліцензіями та мовлять під логотипом «112 Україна».

Раніше «Перший незалежний» офіційно належав керівнику львівського телеканалу НТА та холдингу «Вголос», депутату Львівської районної ради від ВО «Свобода» Романові Любицькому.

"Свобода" вмиває руки від гендиректора НТА і Вголосу через його співпрацю з Тарасом Козаком

Працівники Zik, NewsOne і 112 Україна купили телеканал у директора НТА

У Львові націоналісти пікетували підприємства "гаманця Медведчука": є затримані поліцією (відео)

Верховний Суд не дав руху позову від телеканалу ZIK щодо санкцій

dailylviv.com